Zgodnie z obietnicą zebrałem kilka najczęściej pojawiających się pytań co do konta i działalności banku BGŻ Optima, a Pan Marek z zespołu prasowego banku, przesłał mi dosyć szybko swoje odpowiedzi. Mam nadzieje, że znajdziecie tutaj odpowiedzi jakich szukacie, a jeśli nie to warto jeszcze spojrzeć na stronę WWW banku, bo zapewniono mnie, że sekcja z najpopularniejszymi pytaniami odnośnie konta i lokat, jest ciągle rozwijana. Przejdźmy zatem do rzeczy.
1. Czy przesyłana umowa ramowa, ma jakieś potwierdzenie w postaci podpisu elektronicznego? Jeśli nie to w jaki sposób staje się wiążąca dla banku i dla klienta?
Odp: Oferta składana jest w formie elektronicznej w rozumieniu art. 7 Prawa bankowego. Bank podpisuje Ofertę podpisem elektronicznym w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym (Dz. U, Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.). Sama definicja Podpisu Elektronicznego stosowanego przez Bank, wraz z informacjami o powyższym, znajduje się w § 2 ust. 2 pkt 24: Regulamin dostępny jest tu: http://www.bgzoptima.pl/regulamin/default.aspx.
1. Czy przesyłana umowa ramowa, ma jakieś potwierdzenie w postaci podpisu elektronicznego? Jeśli nie to w jaki sposób staje się wiążąca dla banku i dla klienta?
Odp: Oferta składana jest w formie elektronicznej w rozumieniu art. 7 Prawa bankowego. Bank podpisuje Ofertę podpisem elektronicznym w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym (Dz. U, Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.). Sama definicja Podpisu Elektronicznego stosowanego przez Bank, wraz z informacjami o powyższym, znajduje się w § 2 ust. 2 pkt 24: Regulamin dostępny jest tu: http://www.bgzoptima.pl/regulamin/default.aspx.