Equity Magazine z moim artykułem o Alior Sync

Equity Magazine zna chyba każdy przynajmniej średnio zainteresowany tematyką finansów czytelnik. Magazyn wydawany za darmo i tworzony społecznie przez blogerów i osoby związane z tematyką finansów, które chcą dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, cieszy się sporą popularnością w naszym "światku" dlatego bardzo ucieszyła mnie możliwość napisania krótkiego tekstu na potrzeby najnowszego wydania, które właśnie dzisiaj oficjalnie zostało udostępnione.

Bardzo mi miło, że ktoś docenił pracę, którą wkładam w prowadzenie tego bloga i stwierdził, że moje teksty do czegoś się nadają, dlatego bardzo zachęcam Was zapoznania z 15. wakacyjnym wydaniem Equity Magazine, które możecie pobrać klikając w ten link. Mój artykuł na temat banku Alior Sync znajdziecie na stronie 20. Komentarze mile widziane ;-).

A skoro już mowa o Alior Sync, nie wiem czy widzieliście komentarz pod ostatnim wpisem, pod którym pojawili się przedstawiciele banku z całkiem ciekawymi i co ważniejsze dobrymi wiadomościami. Udało mi się owe wiadomości potwierdzić u źródła o czym pisałem już na swoim fanpage'u na Facebooku. Od jutra Alior Sync likwiduje prowizję za wpłaty we wpłatomatach sieci Euronet, a dodatkowo kwota lokaty półrocznej na 6.5% ma zostać zwiększona z maksymalnych 5000 PLN, do 10 000 PLN! To miłe, że bank słucha swoich użytkowników i wychodzi im naprzeciw wprowadzając pozytywne zmiany.

W poniedziałek podobno coś jeszcze zmieni się na lepsze, ale póki co nie ma żadnych przecieków o co może chodzić, jak się dowiem to wy również na pewno będziecie o tym wiedzieć.

A jak Wasze wrażenia po 2 tygodniach od startu Alior Sync? Ja póki co jestem zadowolony, wypełniłem już warunek 3 transakcji kartą i czekam na drugą część nagrody za założenie konta, czyli 50 PLN. Ciekaw jestem też kiedy rozliczany będzie cashback z transakcje internetowe, przetestowałem zarówno płatność kartą jak i bezpośrednio z Płacę Alior Sync (wypełnianie przelewu w 6 krokach to jednak słaby pomysł....) i jestem ciekaw, czy wszystkie transakcje zostaną wzięte pod uwagę. O tym powinniśmy się dowidzieć już na początku przyszłego tygodnia.

Aktualizacja:
I dzisiaj zaksięgowano mi już drugą część premii, zaraz po tym, jak tylko w systemie została zaksięgowana trzecia płatność kartą.
Udostępnij

RO

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

11 komentarze:

  1. Ja też czekam na drugie 50 zł:) Bank ma na to 3 dni robocze od zaksięgowania trzeciej transakcji.
    Co do 5% cashbacku to regulamin się kłania:)
    §53 pkt.2
    Uznanie danego Rachunku karty następuje:
    a. Raz w miesiącu, za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, w którym zostały zaksięgowane przez
    Bank operacje określone w § 52 ust 2., i
    b. nie później niż 5-go dnia roboczego następnego miesiąca, pod warunkiem, że przed dniem uznania, Rachunek karty nie
    został zamknięty lub zmieniony na rachunek innego typu lub umowa, na podstawie której jest prowadzony nie została
    rozwiązana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marek regulamin czytałem i wiem jak jest, ale jak pokazały to liczne przykłady, regulamin swoją drogą, a praktyka swoją ;-) a nie później oznacza, że równie dobrze może to być już 1 dnia miesiaca i ta praktyka mnie właśnie ciekawi.

      Usuń
  2. Konto mam od 2 tygodni, karty używam od tygodnia. O ile jest kilka ciekawych i fajnych rozwiązań w nowym AS, o tyle po całym ich systemie widać wyraźnie iż nawet podstawowe rzeczy nie przeszły potrzebnych dla takich systemów testów. Czas ich najwyraźniej gonił. Podejrzewam, że gdyby solidnie pewne koncepcje przetestowano, nie byłoby kwiatków w rodzaju -6-krokowe wypełnianie formularza przelewu (te kroki nie tylko w tym formularzu denerwują i zniechęcają), czy beznadziejny brak jakiejkolwiek przejrzystości systemu (kwadrans szukałam kwoty zablokowanej z karty...) - w ogóle nie przeszłoby na wersję produkcyjną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paweł Nyczaj15 lipca 2012 13:00

      System jest w wersji Release Candidate używając terminologii Microsoftu odnoszącej się do cyklu rozwojowego oprogramowania do momentu wydania. Niby miała to być już pełna wersja, ale pewne wady ma. Co do płatności w necie to faktycznie płacenie z Alior Sync jest dość skomplikowane (wspomniane sześć kroków). Jesli zapłacimy kartą Synca za zakup na Allegro przez PayU system nie odróżnia jej od innych kart i po transakcji informuje, że kolejna transakcja może być 5% tańsza o ile załozymy konto w Alior Sync. Oczywiście rabat 5% dają wszystkie transakcje internetowe zrealizowane kartą lub Płacę z Alior Sync.

      Usuń
  3. Może warto napisać o lokacie 3/6 miesięcy 6,5% w mBanku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inni już o tej lokacie napisali, nie ma coś rozdrabniać ;)

      Usuń
  4. Nie zauważyłem ustawień odnośnie powiadomień SMS, ponadto możliwości automatycznego przelewania nadwyżek z RORa na konto oszczędnościowe i vice versa.
    Dostrzegłem natomiast kilka fraz/wyrazów nie przetłumaczonych z języka angielskiego.
    Aplikacja na iOS zamyka się samoczynnie kilka razy na dzień.
    Nie potrafię znaleźć daty końca blokady danej transakcji z płatności kartą debetową.

    BTW: Za tekst na Equity Magazine pewnie na kratę piwa będzie, no nie ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, może tak płacą, ja za ten tekst nic nie wziąłem, zarabiam na życie w inny sposób.

      Usuń
    2. E2ward, autouzupełnianie jest zlokalizowane w dosyć dziwnym - jak dla mnie miejscu. Myślę, że nie tylko ty masz ze znalezieniem tego problem, dlatego nasmarowałem wpis na ten temat na swoim blogu.

      Usuń
  5. zwrot 5% nie nastąpi jesli płacisz kartą w internecie np za pośrednictwem PAY PAL lub przelewy24(moneybockers) kod transakcji 8999-adres firmy zagraniczny niby jest w regulaminie

    OdpowiedzUsuń
  6. zwrot 5% nie nastąpi jesli płacisz kartą w internecie np za pośrednictwem PAY PAL lub przelewy24(moneybockers) kod transakcji 8999-adres firmy zagraniczny niby jest w regulaminie

    OdpowiedzUsuń