Euro 2012, kibicuję naszym z kartą prepaid mBanku

Chyba nie przesadzę jak powiem, że cała Polska żyje już dzisiejszym meczem z Grecją na Stadionie Narodowym, widać to nie tylko na ulicach, ale także w sieci, na każdym portalu, Facebooku itd. Nastrój udziela się nawet bankom i dzisiaj padłem "ofiarą" promocji mBanku, który wrzucił na Allegro limitowaną wersję kart prepaid VISA eMoney PayWave z wizerunkiem Stadionu Narodowego w promocyjnej cenie 4,99 PLN. W pierwszej aukcji kart było 50, rozeszły w 10 minut, to za chwilę dorzucono kolejne 100 w tej samej cenie i te poszły w niespełna 8 minut ;-). Załapałem się na ostatnią i nawet nie było specjalnie czasu się zastanowić po co mi ona ;-).



Inna sprawa, że to też fajna pamiątka, a karty z płatnościami bezdotykowymi jeszcze nie mam, to będzie okazja aby przetestować tę technologię. Karta nic poza tymi 4,99 PLN nie kosztuje, więc nie obciąży budżetu, a czasami może się do czegoś przydać, nawet w formie prezentu bo jest na okaziciela i ma ważność do maja 2015 roku.

Oczywiście karty nadal są dostępne w ofercie mBanku ale w regularnej cenie 18 PLN, jednak w komentarzach przedstawiciele banku obiecują, że w dniu kolejnego meczu (12.06) pojawi się prawdopodobnie kolejna aukcja, więc jeśli macie ochotę to warto śledzić profil mBanku.

Warto też śledzić Alior Synca, nie napisałem jeszcze nic o ich nowej akcji promocyjnej, ale niedługo będzie okazja, dostałem nawet zaproszenie na konferencję Aliora, na której zaprezentują Synca, a która odbędzie się w najbliższą środę 13.06. Niestety do Warszawy mi nie po drodze, ale możecie się spodziewać, że więcej informacji na temat startu nowego banku pojawi się w połowie przyszłego tygodnia.

PS. Autor poniższego bloga stawia oczywiście na 1:0 dla Polski, ale biorąc pod uwagę jego wyniki inwestycyjne, szczęścia w hazardzie raczej nie ma ;-))).
Udostępnij

RO

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

8 komentarze:

  1. Witam.
    Prawdziwi kibice bojkotują tą polityczno-komercyjną euroszopkę. Dziś w południe stoję w kolejce do kasy w markecie, przede mną facet z piwkiem i flagami, za mną kobita z m. in. papierem toaletowym z logiem euro. Jeszcze przed nami ktoś usiłuje zapłacić zbliżeniówką. Terminal nie działa, klient nie wie o co chodzi, spocona kasjerka też nie wie, przybiega kierowniczka i coś chce zresetować, tylko nie wie jak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Wie ktos moze czy BGZ Optima szykuje nowa oferte po zakonczeniu promocji konta oszczednosciowego?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście było, przez pierwszą połowę.. ;)

    mBanku mam już serdecznie dosyć momentami, przymierzam się do kart pre paid wydawanych przez PKO (można dostać od ręki w oddziale podobno, jeszcze nie sprawdzałam).
    Ponieważ spora część jest na okaziciela, to ciekawa alternatywa także na ominięcie problemów pieniędzy dla nieletnich (dlatego się przymierzam), zobaczę jak wyjdzie 'w praniu'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj znowu były dwie aukcje z kartami mBanku po 4,99 PLN i znowu poszły w kilka minut. Póki co moja jeszcze nie doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Czy za pomocą takiej karty można wpłatomacić? Sam nie mogę się dowiedzieć bo mnie wylogowuje zanim ichny konsultant się odezwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że nie można, ani słowa o wpłatomatach nie ma w regulaminie karty.

      Usuń
  6. Jaki tam anonimowy po prostu nie mam zamiaru nigdzie się logować i podawać swoich namiarów :-)
    Witajcie ludziska w kilku zdaniach opisze co myślę o tym cudzie XXI wieku jakim jest karta prepaid mBanku; jednym rozdawana na stadionie a innym sprzedawana na allegro w dziwnym przedziale cenowym 4,99 - 18 zł, chociaż jest już jeden spekulant i chce ją wcisnąc frajerowi za 39,80,- zł. oto on: http://allegro.pl/mbank-karta-prepaid-stadion-narodowy-na-euro-2012-i2423802701.html
    Lipa. O i tyle w skrócie. Kartę można doładować tylko od pon-pt w godzinach 8-18 no fakt jest to napisane albo jak kto woli pisze to na stronie mBanku.
    Dałem ją w piątek synowi z myślą, że będzie miał na wakacyjny obóz aby nie nosił przy sobie kapusty, zarejestrowałem, przelałem kasę i nic przy logowaniu komunikat "karta nie aktywna", więc "ko ko już nie spoko" szybki telefon na infolinie bo 50,- zł. na ulicy nie leży, a tu miła Pani o anielskim głosie (pierwsza myśl dodzwoniłem się na seks telefon) informuje mnie, że skoro dokonałem przelewu po 18 do "dupa zbita" kasę zobaczę dopiero w poniedziałek po 8 :-) Czegoś tu mój umysł nie ogarnia przelewu dokonywałem z konta w mBanku na kartę należącą również do mBanku. No tak kurierzy nie pracują w weekend i nie ma kto biegać między piętrami z forsą a Ci na rowerach nie wyrabiają się na zakrętach. Tak więc moje pieniądze gonią się w kosmosie ponad 60 godzin. Nie mam ich ani ja ani syn. Świetny pomysł na pozyskanie nieoprocentowanego pieniądza na pewien czas :-)
    Tak więc dając dzieciom takie "cosik" trzeba przewidywać ich weekendowe wydatki aby nie zostały bez mamony na dwa dni. Karta ma łady dizajn jak to mówili starożytni górale tylko już w pierwszym dniu znika pisany chyba sympatycznym atramentem naniesiony na nią 16 cyfrowy nr karty potrzebny przy logowaniu do Serwisu Kart Przedpłaconych dlatego radze go sobie zapisać pod półką w bieliźniarce. O ile ktoś jeszcze pamięta co to takiego :-)

    Pozdrawiam z pewną dozą rozczarowania Przemek sąsiad Lecha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się sam o tym wczoraj przekonałem jak chciałem sobie aktywować tą kartę... to faktycznie jest jakaś wielka pomyłka.

      Usuń