Konkurs - Zostań Mr. Investorem

Obiecywałem już konkurs kilka razy, to czas przejść od obietnic do czynów. Co prawda nie udało mi się wcelować ani w drugie urodziny bloga (były w marcu), ani w jubileuszowy 150 post (był tydzień temu, nawet nie zauważyłem), ale przecież nikt nie powiedział, że musi być ku temu okazja ;-).

Konkurs nazywa się - Zostań Mr. Investorem - bo oczywiście główną nagrodą jest recenzowana u mnie gra planszowa o jakże wdzięcznym tytule - Mr. Investor. Nie będę nikogo zachęcał do wzięcia udziału bo to już pewnie zrobił ten poprzedni tekst, sami możecie ocenić, czy tego typu rozrywka Wam odpowiada i co jeszcze ważniejsze, czy będziecie mieli z kim w tę grę zagrać :-). Nie wiem czy do końca mam rację, ale fundatorem nagrody chyba jest BRE Dom Inwestycyjny, jeśli nie mam racji to ten fragment się wytnie ;-).


To teraz najważniejsze, co należy zrobić? Zasady są bardzo proste, wystarczy odpowiedzieć na poniższe dwa pytania i wysłać odpowiedź na mojego maila, którego znajdziecie na stronie "O mnie". Spośród prawidłowych odpowiedzi wybiorę jednego zwycięzcę, do którego zostanie wysłana nagroda. Dla porządku, nagrody nie podlegają wymianie na ich równowartość pieniężną. Konkurs potrwa do końca tego tygodnia, czyli do niedzieli, 1 lipca, włącznie. Odpowiedzi na pytania znajdziecie w mojej recenzji gry oraz na stronie producenta. A oto i one:

1. Na bazie jakiej gry powstał polski Mr. Investor?
2. Na ilu rynkach można inwestować w grze Mr. Investor?

To jednak nie wszystko, przewidziane są także dwie nagrody pocieszania w postaci kart przedpłaconych (prepaid) z wizerunkiem Stadionu Narodowego i z funkcją płatności bezstykowy PayWave. Te karty trafią do dwóch osób, które prawidłowo odpowiedzą na powyższe pytania i dodatkowo będą fanami fanpage'a Regularnego oszczędzania, na Facebooku. Wiem, wiem nie wysiliłem się z tymi nagrodami, ale na szczęście udział w konkursie nie jest obowiązkowy ;-).


I to by było na tyle, życzę wszystkim powodzenia i dobrych odpowiedzi :-)

PS. I chyba mogę Wam też zdradzić, że jutro będziecie mogli mnie poczytać w Equity Magazine.
Udostępnij

RO

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

9 komentarze:

  1. W sam raz przedurlopowy konkurs, tylko aby jeszcze wygrać grę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Grę lub kartę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nie spodziewałem się takiego zainteresowania ;) już co dziesiąty fan na Facebooku wysłał zgłoszenie, a minęło niespełna 3h ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Zauważyłem niepisaną modę. Żeby coś dostać, w szczególności wygrać nagrodę, to kiedyś trzeba było obowiązkowo wysłać smsa premium. Od niedawna trzeba mieć konto na tym fejsbuku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep to faktycznie straszne, na szczęście pierwszą nagrodę można wygrać bez Facebooka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wysłałam, ciekawe jakie kryteria wyboru zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wymyśle, losowania nie mogę zrobić, bo mi urząd celny wjedzie na kwadrat ;-) ale jakoś szczęśliwców wybierzemy, póki co widzę, że jedno pytanie stwarza spore problemy ;-)

      Usuń
    2. Pewnie pierwsze, bo na stronie producenta brak odpowiedzi :D
      Ja bym stawiała na M, a nie E. W takie nowomodne wynalazki nie grałam, nie to pokolenie ;)

      Usuń
    3. Odpowiedź jest w moim poprzednim tekście, i nie jest to ani M ani E ;)

      Usuń