Logo na specjalnie wyszukane nie wygląda...
Na razie jednak brakuje konkretów, Alior chwali się, że będzie super i nawet gdzieś tam sobie wplotą w to wszystko 3D, ale tak naprawdę nadal nie wiadomo co zaoferują. Projekt ruszy dopiero w połowie przyszłego roku, czyli pozostało jeszcze sporo czasu, w ciągu którego pojawią się zapewne kolejne, precyzyjnie dozowane przez speców od marketingu, informacje i zapowiedzi. Tak naprawdę potrzeba jednak bardzo niewiele, wystarczy darmowe konto i dobre oprocentowanie lokat, aby przyciągnąć tysiące klientów, co widać po wczorajszej premierze BGŻ Optimy, dzisiaj na infolinie praktycznie nie da się dodzwonić, chyba jednak nie spodziewali się takiej popularności.
Alior Sync ma w planach w ciągu 4 lat przyciągnąć milion klientów (głównie z grupy 20-35 lat) i 3 miliardy PLN depozytów. Dla porównania BGŻ Optima w dwa lata chce tylko 100 000 klientów, ale za to 2.5 miliarda PLN depozytów (widać jednak różnicę w podejściu i ciężko oczekiwać, że Alior Sync będzie oferował rekordowe oprocentowanie lokat). Co ciekawe, w ciągu swoich 3 lat działalności, Alior Bank pozyskał do tej pory niespełna milion klientów (do końca roku ma być złapany ten milionowy) i 13,5 miliarda PLN depozytów. Na przyszły rok plany są jeszcze bardziej ambitne, 1.5 miliona klientów i kolejne 200 partnerskich placówek banku, które dołączą do obecnych 204 oddziałów i niespełna 200 partnerskich filii.
Czy w praktyce będzie tak świetnie jak w zapowiedziach, przekonamy się za kilka miesięcy, ale to chyba dobrze, że coś się dzieje na rynku banków typowo internetowych, bo mBank ze swoją marną ofertą depozytów i kolejnymi opłatami, wygląda coraz mnie atrakcyjnie.
Komentarze
Komentarze na Facebooku