Od samego rana Polbank ma awarię systemu transakcyjnego, można wykonać przelew, ale nie zostanie on zrealizowany, sytuacja na pewno dotyczy przelewów wewnętrznych, prawdopodobnie również zewnętrznych, niestety tego Pani na infolinii nie była pewna, a ja nie mam jak sprawdzić. Wykonałem dwa przelewy z konta oszczędnościowego na rachunek pomagający i łączną sumę większą niż kwota na koncie i wszystko przeszło tylko nie zostało zrealizowane...
Co więcej, na infolinii nie wiedzą jeszcze w czym problem i jak długo potrwa jego usuwanie. Jak to zwykle bywa w takich sytuacjach, z Polbanku robię przelew raz w miesiącu z konta oszczędnościowego na ratę i oczywiście ten jeden dzień, w którym nie działa system transakcyjny musi być wtedy kiedy chce zrobić przelew. Dodając do tego zmianę tabeli opłat i prowizji od 1 lutego (jeden darmowy przelew z konta oszczędnościowego w miesiącu) chyba pożegnam się w najbliższym czasie z Polbankiem całkowicie i zadowolę się niższym oprocentowaniem w BGŻ Optima. Tam przynajmniej przelewy dochodzą bez problemów.
Aktualizacja 12:46
Chyba coś naprawiają, bo aktualnie bankowość internetowa Polbanku nie jest dostępna, komunikat głosi, że będzie dostępna za pół godziny. Ostatnia sesja wychodząca jest o 13:50, ciekawe czy się do tego czasu wyrobią...
Aktualizacja 13:33
Już można się zalogować, mój poranny przelew wewnętrzny został zrealizowany, ale przelewu zewnętrznego nie można zrobić. Usługa jest w tej chwili niedostępna.
Aktualizacja 02.02.2012
Działanie systemu transakcyjnego wróciło do normy 1 lutego.
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
Komentarze
Komentarze na Facebooku